{{ section.name }} Asiakastuki

Löysimme {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} ja {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} haulle '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ section.name }} Asiakastuki
Hae matkakohteita, aktiviteetteja, yliopistoja, kokemuksia...

Löysimme {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} ja {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} haulle '{{ searchTerm }}'

0 Results found

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä, niin autamme sinua eteenpäin matkasuunnitelmissasi.

Kaksivaiheinen tunnistautuminen maksaessa

Tietoa kaksivaiheisesta tunnistautumisesta maksaessa. 1. tammikuuta 2021 lähtien maksupalvelusääntöjä on muutettu, jotta kortilla maksaminen verkossa olisi entistä turvallisempaa. Käytännössä tämä tarkoittaa kaksivaiheista tunnistautumisprosessia, joka on otettu käyttöön kaikissa EU-maissa osana EU:n maksupalveludirektiiviä (PSD2). Kaksivaiheinen tunnistautuminen on turvatoimenpide, joka parantaa tietoturvaasi huomattavasti maksaessasi verkossa.

KILROYn asiakkaille tämä tarkoittaa sitä, että sinua voidaan pyytää vahvistamaan verkkomaksusi käyttäen kahta eri tunnistautumistapaa. Se, miltä tämä tunnistautumisprosessi näyttää, riippuu oman pankkisi käyttämästä kaksivaiheisesta tunnistautumistavasta.

Uuden direktiivin mukaan on olemassa kolmenlaisia tunnistautumistapoja. Näitä ovat:

  • jotain, mitä käyttäjä tietää (esim. salasana)
  • jotain käyttäjän hallussa (esim. älypuhelin, kertakäyttöinen salasana)
  • jotain, mitä käyttäjä itse on (esim. sormenjälki)

Jokaisessa maksutapahtumassa käytetään kahta erilaista tunnistautumistapaa. 

Kilroy.OutdatedBrowserBox.Text Kilroy.OutdatedBrowserBox.LinkText

Hakemasi sivu näyttäisi olevan kadoksissa. Jos et löydä etsimääsi, kysy meiltä apuja sivun alakulmasta.