Varaa lennot

Type

Matkustajat

Aikuiset

+
{{ adultsValue }}
-

Lapset

+
{{ childrenValue }}
-

Sylilapset

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

9 Vain valitut päivämäärät

Type

Matkustajat

Aikuiset

+
{{ adultsValue }}
-

Lapset

+
{{ childrenValue }}
-

Sylilapset

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Hae ja varaa lennot

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Hae ja varaa lennot

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Pakollinen kenttä

Hae ja varaa lennot

Valitse kategoria hakutuloksille

Hae matkakohteita, aktiviteetteja, yliopistoja, kokemuksia...
{{ count.total }} hakutuloksen
{{ count.total }} hakutulosta

Löysimme {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} ja {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} haulle '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ cardLists.others.label }}

Lisää hakutuloksia [{{ count.others.count - cardLists.others.searchItems.length }}]
Lisää hakutuloksia [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

{{ cardSlider.label }}

Lisää hakutuloksia [{{ cardSlider.total - cardSlider.searchItems.length }}]
Lisää hakutuloksia [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhtyettä, niin autamme sinua eteenpäin matkasuunnitelmissasi.
Ota yhteyttä

Haluatko lähteä maailmalle, mutta kaipaat ideointiapua ja jonkun, kenen kanssa pallotella vaihtoehtoja? Kaipaatko vinkkejä aktiviteetteihin ja reittisuunnitteluun? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan haaveesi toteutuksiksi. Jos sinulla on kysymys liittyen sivuiltamme ostamiisi lentolippuihin, ota yhteyttä Asiakastukeen.

Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä

Olemme vastaanottaneet viestisi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Varaa maksuton tapaamisaika & tule suunnittelemaan elämäsi matkaa matka-asiantuntijoiden kanssa.

Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
Pakollinen kenttä
  • {{officeOption}}
Pakollinen kenttä

Jes, ajanvaraus reissusuunnitelmien pohdintaan on oikea suunta haaveiden muuttamisessa toteutuneiksi seikkailuiksi!

Kuulet meistä pian – ensin viestisi vastaanoton vahvistamisen merkeissä ja sitten vielä erikseen ehdottamasi ajan tiimoilta. Huomaathan, että varaamasi aika on vahvistettu vasta, kun olet saanut meiltä mailia.

Ota yhteyttä Chat
Ota yhteyttä Chat

Yleiset matkaehdot

KILROY toimii välittävänä matkatoimistona ja matkoihin sovelletaan palveluntuottajan ehtoja sekä kulloinkin voimassa olevaa lainsäädäntöä. Mikäli kyseessä on matkapaketti, siitä kerrotaan varauksen yhteydessä ja tällöin sovelletaan lakisääteistä matkapaketteja koskevia ehtoja. Lue lisää matkapaketteja koskevista erityispiirteistä.

Peruutusten ja muutosten osalta noudatetaan aina KILROYn matkakohtaisia ehtoja matkojen erityisluonteen vuoksi. Matkaehdot astuvat voimaan matkustajan tilatessa matkan. Matkustajaa sitova sopimus syntyy matkustajan maksaessa matkan tai osan siitä.

Osa matkadokumenteista ja valitsemaasi seikkailumatkaa, autonvuokraa tai muuta tuotetta saattaa olla englanniksi. Hyväksyt tämän automaattisesti maksaessasi matkavarauksesi.


1.1 Maksu ja matkadokumenttien toimitus

Noudata tarkkaan vahvistuksessa tai sähköpostissa olevia maksuehtoja. Matkasi vahvistuu vasta, kun KILROY on saanut maksusuorituksesi. Jos KILROY ei saa maksusuoritusta annettujen ehtojen mukaisesti, varaus peruuntuu. Varausmaksu tulee suorittaa varaushetkellä annettujen ehtojen mukaan ja loppumaksu aina viimeistään kaksi kuukautta ennen matkan alkua.

Myymälässä maksut hoidetaan pankkikortilla, luottokortilla tai laskulla. Puhelimitse/sähköpostitse varatuista matkoista toimitamme sähköisen maksulinkin. Toimitamme matkadokumentit sähköpostitse elektronisina antamaasi sähköpostiosoitteeseen, lukuun ottamatta Kuuban turistikortteja sekä Japanin junapasseja. KILROY ei vastaa postissa hävinneistä matkadokumenteista. Saat postin halutessasi kirjattuna lähetyksenä maksamalla 10 euroa kirjauskuluja.

Jos tilauksesi ja matkavahvistuksesi eivät täsmää tai et saa vahvistusta, ota meihin yhteyttä välittömästi. Huomaathan, ettei varausvahvistus ole elektroninen lippu. Sinulle lähetetään erillinen sähköposti, josta löydät kaikki matkallesi tarvittavat matkadokumentit tulostettavaksi. Tarkista aina matkadokumenttien oikeellisuus välittömästi saatuasi ne.

1.2 Hintaperuste

Hinnat ovat sitoumuksetta ja perustuvat varaushetkellä voimassa oleviin sääntöihin ja valuuttakursseihin. Hinnat voivat joskus muuttua johtuen seikoista, joihin KILROY ei itse voi vaikuttaa (esim. polttoainelisämaksut, lentoyhtiöiden hinnankorotukset, valuuttakurssien muutokset). Pidätämme oikeuden muuttaa kaikkia hintoja ilman ennakkoilmoitusta. Lentoliput kirjoitetaan, kun KILROY on vastaanottanut maksusuorituksen. Hinnanmuutos vaikuttaa kaikkiin maksamattomiin ja kirjoittamattomiin lentolippuihin. Erityistuotteissa (mm. seikkailumatka) noudatamme kunkin palveluntuottajan omia ehtoja.

1.3 Muutokset ja peruutukset

KILROYn matkat räätälöidään aina matkustajan toiveiden mukaan ja niihin sovellettavat muutos- ja peruutusehdot riippuvat palvelukokonaisuuden sisällöstä. Mikäli et ole varma oman matkasi muutos- ja peruutusehdoista, olethan meihin yhteydessä ennen varauksen vahvistamista.

1.3.1 Lentoliput

Lentolippujen päivämäärää, matkustajaa tai reittiä ei pääsääntöisesti voi muuttaa. Mikäli lentolippu on muutoskelpoinen, siitä kerrotaan sinulle varausvaiheessa. Muutoksiin liittyy aina muutoskulu, joka määräytyy lentoyhtiön muutoskulujen ja paikkatilanteen mukaan. Lentoliput ovat pääsääntöisesti peruutuskelvottomia. Voit kuitenkin ostaa lippujesi turvaksi Matkaturvan, katso lisää alla (kohta 1.3.4). Tarkista oman lippusi muutos- ja peruutusmahdollisuudet.

Lentolippu on henkilökohtainen ja voimassa vain lentolipussa näkyvään kuljetukseen, lähtöpaikkakunnalta sovittujen välilaskupaikkakuntien kautta lopulliseen määräpaikkaan. Asiakkaan maksama hinta perustuu lentoyhtiön tariffiin ja on lentolippuun merkittyä kuljetusta varten. Lentolippu muodostaa keskeisen osan asiakkaan lentoyhtiön kanssa tekemää kuljetussopimusta. Lentolippua ei hyväksytä ja se menettää arvonsa, ellei sitä käytetä lentolipun määrittelemässä järjestyksessä.

1.3.2 Konkurssivakuutus

Voit ostaa lentojesi turvaksi konkurssivakuutuksen, joka takaa lentolippujesi takaisinmaksun mikäli jokin lippuusi merkityistä lentoyhtiöistä menee konkurssiin ennen matkaasi.

1.3.3 Hotellivaraukset ja henkilöautovuokrat

Varauksen päivämäärää voi pääsääntöisesti muuttaa lisämaksusta. Peruutuskulut määräytyvät palveluntuottajan peruutuskulujen mukaan, lisäksi perimme käsittelykulun jokaisesta peruutetusta hotellista tai autonvuokrasta.

1.3.4 Matkaturva

Useissa tapauksissa voit ostaa matkasi turvaksi Matkaturvan (Cancellation protection). Matkaturva oikeuttaa sinut perumaan lentosi viimeistään kolme arkivuorokautta ennen matkan alkua Suomesta ja saamaan rahasi takaisin lukuun ottamatta Matkaturvan hintaa, palvelumaksuja sekä mahdollisesti ostamiasi kortteja. Matkaturva kattaa myös henkilöautojen sekä hotellien peruutukset. Matkaturva kattaa peruutukset, joita matkavakuutus ei kata. Matkaturva sisältää myös lentoyhtiön konkurssivakuutuksen. Matkaturvaa ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen.

1.3.5 Muut tuotteet: Seikkailumatkat ja asuntoauto- ja matkapakuvuokrat

Muutos- ja peruutustapauksissa noudatamme palveluntuottajan erityisehtoja ja perimme lisäksi toimistokulun. Kysy tuotekohtaiset ehdot meiltä. Seikkailumatkojen sekä asuntoauto- ja matkapakuvuokrien turvaksi ei ole mahdollista ostaa Matkaturvaa.

1.3.6 KILROYn oikeus perua seikkailumatka

Seikkailumatkoissa palveluntuottajalla on oikeus peruuttaa matka esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän tai kohteessa ilmenneiden ongelmien takia. Peruutuksesta ilmoitetaan matkustajalle viimeistään 50 päivää ennen lähtöä tai kohteessa ilmenneiden ongelmien vuoksi perutuissa matkoissa mahdollisimman pian.

1.4 Opiskelija- ja nuorisolentolippujen erityisehdot

Osa KILROYn myymistä lentolipuista on tarkoitettu alle 26–30-vuotiaille nuorille sekä opiskelijoille, jotka ovat alle 27–35-vuotiaita (ikäraja riippuu lentoyhtiöstä). Varatessasi erikoishintaisen lipun vakuutat, että olet matkan alkaessa alle lentoyhtiön määrittämän ikärajan ja sinulla on voimassaoleva nuorisokortti (IYTC/Euro26); tai että olet päätoiminen opiskelija, eikä ikäsi ylitä lentoyhtiön määräämää ylärajaa ja sinulla on voimassaoleva kansainvälinen opiskelijakortti (ISIC). Lippu on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle.

Opiskelija- ja nuorisolippuun tarvitset voimassaolevan ISIC- tai IYTC/Euro26-kortin. Voit ostaa kortin varauksen yhteydessä tai hakea korttia meiltä myös varauksen jälkeen. Sitoudut pitämään korttia mukanasi matkalla aina, kun matkustat erikoishintaisella lipulla, jonka olet ostanut joko suoraan KILROYlta tai sen jälleenmyyjältä. Kortin numero on lentolipussasi, lisäksi lentoyhtiö voi pyytää korttia nähtäväkseen. Jos kortti ei ole voimassa, kortin numero on eri kuin lipussa, tai kortti on väärennetty, on lentoyhtiöllä oikeus evätä pääsy lennolle tai laskuttaa lennosta uusi, täysi Economy-luokan hinta. KILROY ei vastaa näin syntyvistä kustannuksista tai vastuista.

KILROYn opiskelijalipun myyminen ulkomaille on kielletty. Tällä tarkoitamme sitä, että lippua ei voi myydä henkilölle, joka ei joko asu tai vieraile Suomessa. Lähdön pitää aina tapahtua lipun myyntimaasta (Suomesta). Jos asiakas on lähtenyt Suomesta pelkällä menolipulla, tarvitsemme menolipun numeron paluumatkan lipun myymistä varten.

1.5 Asiakkaan vastuu

Asiakas on vastuussa siitä, että saamamme tiedot ovat oikeita, ja meille annetut yhteystiedot toimivat myös matkan aikana. On tärkeää, että nimi on kirjoitettu samoin kuin se ilmenee passissa. Mikäli nimi on kirjoitettu väärin tai muutoin kuin passissa, asiakas vastaa lipun uudelleenkirjoituksesta koituvista kuluista. Tuplavaraukset ovat kiellettyjä, ja jos asiakkaalla on useita varauksia samalle päivälle, oletamme että viimeisin on oikea ja peruutamme muut.

Matkustaja on vastuussa kaikkien tarvittavien matkadokumenttien (passin, viisumin, kauttakulkuviisumin jne.) ja rokotusten hankkimisesta sekä rokotuksiin mahdollisesti liittyvistä dokumenteista jo ennen Suomesta lähtöä. Ajantasaiset määräykset tulee tarkistaa kunkin maan viranomaisilta. Myös kauttakulkumaiden säädökset tulee tarkastaa.

KILROY ei vastaa vahingosta, joka matkustajalle aiheutuu, mikäli hänen matkansa estyy puutteellisten matkadokumenttien vuoksi, eikä korvaa käyttämättä jääneen matkan arvoa. Matkustajalla on velvollisuus tarkistaa paluukuljetustaan koskevat tiedot. Ilmoittautuminen lähtöselvitykseen on tehtävä hyvissä ajoin. Matkustaja on vastuussa viranomaisten, lentoyhtiön tai jälleenmyyjien asettamien lakien ja säädösten noudattamisesta. KILROY ei vastaa vahingoista, joita syntyy näiden laiminlyönneistä.

Suosittelemme ehdottomasti matkavakuutuksen ottamista – saat sen KILROYlta. Jos sinulla on voimassa oleva vakuutus, tarkista sen kattavuus. Mikäli matkustat KILROYn välittämällä seikkailumatkalla, on matkavakuutus pakollinen. Joissain maissa maahan pääsyn edellytys on, että matkustajalla on valmiiksi ostettu lippu maasta poistumista varten.

Jos matkustusasiakirjat ovat puutteellisia, lentoyhtiöllä on oikeus evätä pääsy lennolle. KILROY ei vastaa vahingosta, joka matkustajalle aiheutuu, mikäli hänen matkansa estyy puutteellisten matkadokumenttien vuoksi, eikä korvaa käyttämättä jääneen lipun arvoa.

Matkustajan tulee myös tutustua kohteen olosuhteisiin ja turvallisuustilanteeseen esimerkiksi Ulkoministeriön ja Terveyden- ja hyvinvoinnin laitoksen verkkosivuilla.

1.6 Käyttämättä jääneet palvelut

Etukäteen varatuista ja käyttämättä jääneistä palveluista ei suoriteta takaisinmaksua. Huomaathan myös, että mikäli jätät käyttämättä osan lentolipustasi, lentolippu peruuntuu jäljellä olevilta osin kokonaan.

1.7 Lentokenttäverot ja muut matkustajamaksut

Lentolippuun sisältyy nykyään yhä enemmän veroja. Suurin osa veroista peritään lentolipun oston yhteydessä ja osa lähtöveroina vasta paluulennolle lähdettäessä käteisenä, riippuen maasta johon matkustetaan. Paikalliset lisämaksut kuuluvat matkustajan itsensä maksettaviksi. Pääsääntöisesti maksuksi käy vain käteinen. Lentokenttäverot on sidottu valuuttakursseihin, ja ne saattavat muuttua.

Käsimatkatavarat sisältyvät lentolipun hintaan, lentokoneen ruumaan menevistä matkalaukuista saatetaan periä erillinen maksu. Varmistathan matkamyyjältäsi, kuinka paljon voit ottaa matkatavaroita matkallesi mukaan.

1.8 Kuljetusyhtiön vastuu

Lentomatkat lennetään reittivuoroilla turistiluokassa, ellei toisin ole sovittu. Kuljetusyhtiöt ovat vastuussa matkustajista ainoastaan kuljetuksen aikana kuljetusehtojen edellyttämällä tavalla. Mikäli sinulla on kaksi erillistä kuljetussopimusta (2 tai useampia erillistä lentolippua), kukin kuljetusyhtiö vastaa vain omasta osuudestaan. Lisäksi matkatavaroiden kuljetuksessa sovelletaan kulloinkin voimassa olevia määräyksiä.

 

2.0 Ehdot koskien matkapaketteja

Nämä sopimusehdot ovat Suomen matkatoimistoalan liitto ry:n ja kuluttaja-asiamiehen neuvottelemat. Ehtoja sovelletaan 1.7.2018 alkaen tehtyihin sopimuksiin. Ehdot on laadittu ottaen huomioon matkapaketteja koskevan direktiivin (EU 2015/2302) ja matkapalveluyhdistelmistä annetun lain pakottavat säännökset.

2.1 Matkapaketin määritelmä

Matka luokitellaan matkapaketiksi, kun ostat matkakokonaisuuden, joka pitää sisällään useita osioista, esimerkiksi lennot ja seikkailumatkan. Esimerkiksi kun varaat meiltä kerralla lennot ja vuokra-auton, vuokraat matkapakun ja teet hotellivarauksen tai ostat maailmanympärilennot ja sukelluskurssin. 

Matkapaketin määritelmä toteutuu, kun matkan kesto on yli 24 tuntia ja kun se sisältää vähintään 2 seuraavista matkan osista:

  1. Kuljetukset
  2. Majoitus
  3. Jokin muu kuin kohdissa 1 ja 2 mainittu matkapalvelu, joka muodostaa merkittävän osan matkakokonaisuudesta. Merkittäväksi osuudeksi tulkitaan palvelu tai tuote, jonka arvo on vähintään 25 % matkakokonaisuuden kokonaishinnasta.

Tässä osiossa on esitetty matkapaketteja koskevat keskeisimmät kohdat. Halutessasi voit lukea Suomen matkatoimistoalan liitto ry:n ja kuluttaja-asiamiehen neuvottelemat sopimusehdot kokonaisuudessaan.

2.2 Matkapakettien hintaperuste

EU:n matkapaketteja koskevan direktiivin pykälän 13 mukaisesti KILROYlla on oikeus nostaa matkapakettien hintaa. Mahdolliset hintamuutokset on kuitenkin tehtävä viimeistään 20 päivää ennen matkan alkua Suomesta. 

Esimerkkejä mahdollisesta hintamuutoksesta

  • Lentoyhtiöiden perimä polttoainemaksu (öljy): 2000 €, öljyn hinta nousee 100 eurolla, uusi hinta 2100 €.
  • Valuuttamuutokset: 500 $ vaihtokurssilla 0.8 = 400 €; uusi vaihtokurssi 0,85 antaa euromääräiseksi hinnaksi 425 €.
  • Verot: Lentolipun hinta 2000 €, lentokenttävero 100 €; lentokenttävero nousee 150 euroon, uusi hinta 2150 €.

2.3 Vakuutus matkapakettien peruutuksen varalle ja KILROYn matkaturva

EU:n matkapaketteja koskevan direktiivin pykälän 11 mukaisesti KILROY on velvollinen kertomaan asiakkaille mahdollisuudesta ostaa matkavakuutus, joka kattaa peruutuskulut, siinä tapauksessa, että asiakas on lääketieteellisestä syystä estynyt osallistumaan varaamalleen matkalle. Matkavakuutuksen lisäksi asiakkaalla on mahdollisuus hankkia KILROYn matkaturva lento-, vuokra-auto- ja hotellituotteita varten. KILROYn matkaturva kattaa peruutukset matkavakuutuksen suojan ylimeneviltä osilta.

Peruutusten varalle otetut vakuutustuotteet on maksettava samanaikaisesti itse matkapaketin sisältävän kokonaisuuden kanssa.

2.4 Matkapakettien muutokset ja peruutukset

Kaikista muutoksista, jotka koskevat autovuokrasta, majoituksesta ja seikkailumatkasta (tai mistä tahansa yhdistelmästä, jossa on kaksi näistä osakokonaisuuksia) koostuvaa matkapakettia, peritään muutosmaksu. Yksittäiset maksut vaihtelevat matkakokonaisuudesta toiseen: KILROYn oman muutosmaksun lisäksi yhteistyökumppanimme perivät muutoksista oman maksunsa.

Noudatamme yleisten matkapakettiehtojen 4. kohdan mukaisia peruutusehtoja, mutta poikkeamme kohdan 4.1. mukaisista peruutusehdoista, silloin kun matkanjärjestäjän omat peruutuskulut ovat kohdan 4.1. mukaisia kuluja suuremmat. Näissä tilanteissa saat tietää kirjallisesti matkasi peruutuskulut tilausvaiheessa.

Mikäli et ole varauksen yhteydessä saanut tietoa matkaasi koskevista erityisehdoista, mahdollisissa muutos- ja peruutustilanteissa matkaasi sovelletaan matkapaketteja koskevia yleisiä ehtoja, ja perimme näiden ehtojen mukaiset peruutuskulut. Meiltä ostettuihin tuotteisiin sovelletaan pääsääntöisesti erityisehtoja.

Tapauksissa, joissa sovelletaan yleisten matkapakettiehtojen kohdan 7.2. mukaisia muutos- ja luovutusoikeuksia, veloitamme muutoksista ja luovutuksesta aiheutuneet kulut sekä toimistokulun. Muutoksista aiheutuvista kuluista vastaa matkustaja ja luovutuksesta luovuttaja sekä luovutuksensaaja yhteisvastuullisesti. Tämä koskee mm. mahdollisia nimenmuutoksia tai palvelun (esim. majoitus) vajaakäyttölisää. Huomaathan kuitenkin, että muutokset eivät aina ole mahdollisia. 

Lue aina tarkkaan saamasi tilausvahvistus, jotta tiedät matkaasi koskevat muutosehdot: mitä voit muuttaa ja minkälaiset muutosmaksut koskevat kutakin mahdollista muutosta. Voit aina ottaa yhteyttä sinua palvelleeseen myyjään, jos kaipaat lisätietoa tai haluat varmistaa jotakin ehtoihin liittyvää.

 

3.0 Virheilmoitukset ja valitukset

Jos haluat tehdä valituksen meiltä ostamastasi tuotteesta tai sinulla on mitä tahansa huomautettavaa mahdollisista epäjohdonmukaisuuksista varauksesi tai ostoksesi osalta, ota meihin yhteyttä aina mahdollisimman nopeasti.

3.1 Asiakkaan ilmoitusvastuu 

Matkapaketteja koskevat mahdolliset valitukset ja muut huomautukset. Jos havaitset virheen tai jonkin epäkohdan, ota välittömästi yhteyttä suoraan KILROYhin. Ota aina ensisijaisesti yhteyttä KILROYhin, jotta voimme ratkaista asian mahdollisimman nopeasti ja pääset jatkamaan lomaasi huoletta. Aukioloaikojemme ulkopuolella tarkistathan meiltä saamistasi matkadokumenteistasi paikallisen yhteistyökumppanimme (esimerkiksi seikkailumatkan tai surffileirin järjestäjä) yhteystiedot, ja ota yhteys heihin joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Virheenä ei pidetä myöhästynyttä saapumista matkakohteeseen tai aikaisempaa paluumatkaa, jos muutos johtuu KILROYsta riippumattomista syistä.

Muita kuin matkapaketteja koskevat mahdolliset valitukset ja muut huomautukset. Jos olet matkalla, jota ei luokitella matkapaketiksi ja havaitset virheen tai sinulla on jotakin muuta huomautettavaa, sinun on tehtävä ilmoitus asiasta KILROYlle kohtuullisessa ajassa. Virheistä ja muista epäkohdista, jotka voidaan korjata matkakohteessa, on ilmoitettava KILROYlle tai KILROYn paikalliselle yhteistyökumppanille (yhteystiedot mainuttu meiltä saamissa matkadokumenteissa) niin pian kuin mahdollista. 

Matkaa koskevat korvausvaatimukset on tehtävä kirjallisesti viimeistään kahden kuukauden kuluessa matkan päättymisestä.

Virheenä ei pidetä myöhästynyttä saapumista matkakohteeseen tai aikaisempaa paluumatkaa, jos muutos johtuu KILROYsta riippumattomista syistä. 

 

Jos et ole tyytyväinen tarjoamaamme ratkaisuun, voit aina viedä asian eteenpäin tapauksesta riippuen joko Kuluttajavirastoon Suomessa tai Euroopan komission Verkkovälitteiseen riidanratkaisu -palveluun.

 

Matkaehdot päivitetty 1.7.2018 vastaamaan 1.7. voimaan tullutta uutta EU:n matkapaketteja koskevaa direktiiviä (EU 2015/2302). Ennen 1.7.2018 tehtyihin sopimuksiin sovelletaan aiemmin voimassa olleita matkaehtoja.

 

Valvova viranomainen

Kuluttajavirasto
Haapaniemenkatu 4 A 7, 7 krs
00531 HELSINKI

Vastuullinen matkatoimisto:
OY KILROY Finland AB
Kaivokatu 10 A
00100 HELSINKI

09 - 680 78 200
www.kilroy.fi

Asiakaspalaute: [email protected]
Merkitty kaupparekisteriin, Y-tunnus 0115306-8
Valmismatkaliikerekisteri Kuvi: 3183/00/MjMv

 

Yksityisyydensuoja ja tietojen oikeellisuus