Tarvitseko kiireellistä apua? Ota yhteyttä hätäpuhelimeemme!
KILROYn hätänumero on tarkoitettu matkansa aikana kiireellistä apua tarvitseville asiakkaille ja numero on käytettävissä normaalien aukioloaikojen ulkopuolella.
Tätä numeroa tulee käyttää vain ehdottomissa ja kiireellisissä hätätilanteissa. Käytäthän hätänumeroa vain tilanteissa, jotka eivät voi odottaa normaaliin aukioloaikaamme, sillä saatat viedä puhelinjonossa paikan joltakin, joka tarvitsee apuamme kiireellisesti.
Jos matkan aikana ilmenee akuutteja ongelmia, aloita ottamalla yhteyttä suoraan vakuutusyhtiöön, lentoyhtiöön tai paikalliseen yhteistyökumppaniimme (yhteystiedot löytyvät matkadokumenteista). Monet asiat selviävät parhaiten suoraan paikallisen yhteistyökumppanimme kanssa. Jos et löydä tyydyttävää ratkaisua kiireelliseen ongelmaan, ota meihin yhteyttä. Normaalien aukioloaikojen ulkopuolella meihin saa yhteyden hätäpuhelinnumeron kautta.
Palvelemme hätäpuhelimessa vain matkapaketin ostaneita asiakkaita. Jos olet ostanut pelkät lennot, otathan yhteyttä joko lentoyhtiöön tai meihin aukioloaikoinamme.
Kuka päivystää hätäpuhelinta?
Meillä on joukko kokeneita matka-asiantuntijoita, jotka ovat valmiita auttamaan hätätilanteissa normaalien aukioloaikojen ulkopuolella. Global Team -tiimimme koostuu eri kansallisuuksien edustajista, joten puhelimeen vastataan englanniksi.
Mistä löydät hätäpuhelimen numeron?
Löydät hätäpuhelimen numeron Hätäpuhelin-otsikon alta oman matka-asiantuntijasi lähettämästä sähköpostista, joka pitää sisällään kaikki tärkeät tiedot omaa matkaasi koskien. Hätäpuhelimen numeroa EI löydy PDF-matkadokumenteista tai muista liitetiedostoista.
Hyödyllistä infoa:
KILROYn normaalit aukioloajat ja puhelinnumero
Oletko hankkinut Gouda-matkavakuutuksen kauttamme? Ota yhteyttä Goudaan